Sign Up
AfricaWave helps you connect and share with the people in your life.

flexibele Aard van de Nike Free 5.0 ' s te pronken

nike schoenen outlet mythe is dat " God - gegeven " weet Nike CEO Knight antwoordde : " Ja , ' consumenten God ' en wij hebben de 'God' magische instrumenten van de dialoog - Nike ad ...... "

Hervorming is gericht op communicatie en reclame Nike CEO , merkte op : Nike 's focus op communicatie effecten van reclame , het merk Nike begunstigd door het publiek liefde om snel te groeien Nike's vroege werk vooral gericht op promotionele producten , technische superioriteit , want het was merkpositionering , concurrerend . atleten in de formele markt Natuurlijk zijn sommige van de recreatieve lopers en mensen die gebruik maken van Nike schoenen , een voor het comfort, maar ook omdat de Nike -campagne : . die eigenaar is van nike schoenen online , zal komen om de sport te begrijpen welke een invloed op hebben ! consumenten . echter , deze periode kan niet worden de Nike advertentie wordt genoemd is een echt gevoel van communicatie , communicatie Nike reclame is in zijn "reclame Reform " voortkomend uit .

1980 , Nike producten begon het sportveld en het stadion huizen van gewone mensen ( vooral tieners ) in te voeren . Nike moet de formele traditionele sporten marktsituatie niet verliezen , proberen om de aantrekkingskracht van Nike reclame uit te breiden , moet dit als Levi merk nike schoenen dames ( de toonaangevende merk van jeans ) , een integraal onderdeel geworden van de jeugdcultuur en statussymbool . Nike 's twee totaal verschillende markttransacties , het staat voor de uitdaging ligt in het aanpassen populaire sport prestaties bewustwording en informatie over hoe om evenwicht en consistentie te bereiken , Nike begon haar te heroverwegen reclame strategie .

1986 van een propaganda Nike reclame opblaasbare inlegzool is een echte doorbraak in de reclame van de film met behulp van een nieuwe nike air max kopen creatieve , in plaats van het gebruik van promotionele producten blindelings technische prestaties en de voordelen van de gebruikelijke benadering , maar door vertegenwoordigers en beroemdste symbool van hippies het spelen van de beroemde Beatles-nummer " revolutie " in de opstandige figuur nieuw ritme , melodie , een groep Amerikanen die Nike -producten dragen zijn bedwelmd aan fitnesstraining , ...... de advertentie nauwkeurig voldoen aan de nieuwe opkomende fitness de winden van verandering en het tijdperk mode , dus voelt verfrissend.

Nike is met behulp van het oorspronkelijke tijdschrift als de belangrijkste reclame media , sport spelers om product informatie te communiceren , maar sindsdien , nike air max outlet tv-commercials uitgegroeid tot de belangrijkste " woordvoerder " , de verhuizing maakt de Nike commerciële kan aanpassen aan de nieuwe markt van hun producten te ontwikkelen .
All times are GMT. The time now is 3:41 pm.